Vedení účetnictví – Ing. Petra Hynštová, daňový poradce

Vedení účetnictví:
  • převzetí a kontrola věcné správnosti dokladů,
  • zpracování a zaúčtování dokladů dle příslušných zákonů,
  • zavádění účetních systému a aplikace vnitropodnikových směrnic pro účetnictví,
  • zpracování účetních sestav a výkazů,
  • zpracování účetní závěrky,
  • rekonstrukce účetnictví.
Daňová evidence:
  • převzetí a kontrola věcné správnosti dokladů,
  • evidence příjmů a výdajů,
  • evidence pohledávek a závazků,
  • evidence majetku,
  • zpracování závěrky.
Mzdy a personalistika:
  • vedení mzdového účetnictví a personální agendy,
  • zajištění zákonných povinností při nástupu a výstupu zaměstnance (přihlášení a odhlášení na příslušné úřady),
  • měsíční přehledy pro zdravotní pojišťovny a správu sociálního zabezpečení,
  • roční zúčtování daně z příjmů zaměstnance,
  • roční vyúčtování daně z příjmů fyzických osob a daně vybírané srážkou,
  • zpracovávání potvrzení a vyřizování další administrativy spojené se zpracováním mezd.
Daňové poradenství:
  • prodloužení termínu pro podání přiznání k dani z příjmů FO i PO na základě plné moci,
  • zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických i právnických osob,
  • zpracování přiznání k DPH,
  • zpracování přiznání k silniční dani,
  • zpracování přiznání k dani z nemovitostí, z převodu nemovitostí, dani dědické a dani darovací,
  • zpracování přiznání ke spotřební dani,
  • zastupování na úřadech (finanční úřad, Česká správa sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovna),
  • konzultace k daňové a účetní problematice,
  • optimalizace daňové povinnosti,
  • zpracování mezinárodních příjmů fyzických osob.